Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu Raport o stanie MIASTA OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO ZA ROK 2023
Miasto Ostrów Wielkopolski zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://ostrowwlpk-2023.g.fundacjamiasto.pl/
• Data publikacji strony internetowej: 31.05.2024
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 31.05.2024
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne:
1. Strona zawiera elementy nie spełniające wymogów kontrastu.
2. Materiały filmowe z dźwiękiem udostępnione na stronie nie zawierają zsynchronizowanych napisów.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności:
Deklarację sporządzono dnia: 31.05.2024
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:31.05.2024
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Włodzimierz Kupijaj, wkupijaj@umostrow.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 625822103.
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Aleja Solidarności 77
00-090 Warszawa
biurorzecznika@brpo.gov.pl
22 55 17 700